Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

ΕΝΑ MINI HAUL:2 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑ

ΕΝΑ MINI HAUL:2 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑ

Γεια σας κοριτσια σημερα πηγα μια βολτα στα hondos,πηρα δυο καινουρια πραγματακια και ειπα να τα μοιραστω μαζι σας.


πηρα απο την εταιρια manhattan αυτο το make up η τιμη του ηταν 11.90.Ειναι το νουμερο 060..Δεν ειχα ξαναδοκιμασει προιον αυτης της εταιριας αλλα εμεινα αρκετα ευχαριστιμενη.Ειναι αρκετα καλυπτικο και δεν βγαζει καθολου λιπαροτητα στο δερμα μου.Εκανα το λαθος και το πηρα σε πιο ανοιχτη αποχρωση απο το δερμα μου αλλα δεν με πειραζει θα το φοραω τον χειμωνα που δεν θα ειμαι τοσο μαυρισμενη.
πηρα επισης απο την εταιρια maybelline new york και αυτο το make up η τιμη του ηταν επισης 11.90.Ειναι το νουμερο 040.Αυτο το make up δεν με αφησε τοσο ευχαριστιμενη αν και οσα προιοντα εχω δοκιμασει απο maybelline μου εχουν βγει καλα.Δεν απλωνετε πολυ ωραια και δεν ειναι σχεδον καθολου καλυπτικο.

2 σχόλια:

  1. ευχαριστω πολυ,εκανα like και στο δικο σου μπλογκ!Αν θες να με βοηθησεις καπως για να εχω περισσοτερα μελη θα σου ημουν υποχρεη..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή